lördag 4 februari 2012

Två hotell i Asien

Stora nyheter!

Vi har precis bokat inte bara ett utan två hotell i asien!¨

Fast med precis menar jag för 6 dagar sen när jag påbörjade att skriva detta inlägg och hela tiden har kommit av mig. Men nu är det i alla fall här, så vidare till hotellen!

Vi har bokat först ett hotell i Tokyo och ett i Shanghai så vi har första nätterna i dessa länder bokade vilket kan vara bra när man söker visum i kina.

Hotellet i Tokyo blir lite favorit i repris för våra 2 första nätter i japan kommer vara på samma hotell som jag bodde på 2008 när jag var där. Och det heter Horidome villa (se länk nedan) och jag var extremt nöjd förra gången och det ligger väldigt bra till för att lätt ta sig dit från flygplatsen och att ta sig överallt i hela tokyo utan problem. nu ska jag inte prata för mycket om detta hotell ^_^

http://www.horidomevilla.jp/e/guide.html

Sedan så har vi då bokat på Baolong Homelike Hotel (Zhongshan Branch) jag vet ingenting om detta hotell mer än att de var billigt och de var inga stora klagomål på internet om det... så... Horidome villa ligger otroligt bra till i Tokyo och ligger precis i närheten av ningyocho tunnelbanestationen som är väldigt bra och lätt att ta sig runt om i hela staden ifrån vilket man kan se om man tittar på:


Men jag kom nog av mig lite så jag knyter nog ihop det hela med att önska er alla en trevlig dag/natt

1 kommentar:

  1. Gött att det börjar hända lite grejer. :D Men den andra länken vet jag inte riktigt om det blev rätt.. :p

    SvaraRadera