onsdag 29 februari 2012

Ingen bild på jobbet


Här ovan skulle det egentligen finnas en solig bild som jag skulle ta efter jobbet idag, medan jag väntade på att bli upplockad av min kollega. En bild på byggnaden där jag jobbar. Men det blev ingen bild, för min mobilkamera hängde sig. Den hängde sig. Nej, jag har heller aldrig hört något så tokigt någon gång tidigare. Jag fick tvångsavsluta min kamera, och sen kom Emma så jag kunde inte försöka igen.

Ni får helt enkelt visualisera er den där bilden bäst ni vill själva. Bättre än så blir det inte. Och om ni undrar hur bilden på kaninerna, som hoppar runt på alla gräsmattor på jobbet, skulle ha sett ut så kan ni ta inspiration från teckningen här nedan:
Ja, fast kaninerna på jobbet är såklart mycket sötare. Och de ser faktiskt ut som kaniner, till skillnad från den här. Annars hade det nog varit svårt att veta att de är kaniner. Men det är de, så låt er inte luras av teckningen ovan. Den är som sagt bara till för inspiration.

3 kommentarer:

  1. sv: Nej sant. Men hade mest funderingar på om man ska ta och öppna sig lite, skriva om mer personliga saker man går igenom och kanske få stöd därifrån, men verkar ändå inte vara så himla många som tar sig tid o kommentera, så I guess not x)

    Jag tycker din kanin är jättefin! Även fast jag tror att pappan var en varg, eller räv.

    SvaraRadera
  2. Hihi det såg ut som en vargkanin. ^^

    Svar: Ja jag kom på det när du skrev om blogdesignen. Ska kolla igenom alla kort här ngn kväll för vi ska göra i ordning Teds bebisbok. Som är under första året så kan göra det samtidigt. :)Har varit lite mkt så det hade jag totalt glömt.

    SvaraRadera