torsdag 2 februari 2012

Top Quality Performer


Jag satt i ett call back idag på eftermiddagen när jag såg att vi fick ett mail från en av deskens Team Leaders. Ämnet för mailet var "Top Quality Performers". Jag hann precis undra vad det handlade om den här gången när det poppade upp en till ruta nere i högra hörnet, från min kollega Rebecka på Communicator. "Grattis!" skrev hon. 

The following have been chosen to be part of the Improving Quality Performance Team due to their excellent Call Quality Results:

Längst ner på den listan fanns mitt namn. De hade valt ut en från varje språk-team som ska vara med på detta. Väldigt smickrande, måste jag ju få lov att säga. Vet inte riktigt vad det är meningen att vi ska göra, men det blir nog bra. Möte om detta på tisdag eftermiddag, så då får jag nog veta mer. 

3 kommentarer:

  1. Det låter ju himla flott i alla fall! Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Va kul & spännande!! :D

    Svar: Tack för tipset om den där resturangen. Jag älskar räkor & sånt, så det skulle säkert passa mig prima. Lär försöka leta upp den ngn gång. :)

    SvaraRadera