måndag 9 april 2012

Kattvakter

Vi har varit kattvakter i helgen, bott hemma hos vår kollega Emma. Trevligt med lite omväxling från vårt hus. Vi passade på att utnyttja deras internet, jag spelade Wii och Sebastian kunde välja mellan maaassor av tv-kanaler.

Båda gillar katter, men ingen av oss vill ha någon. Att vara kattvakt i några dagar är alldeles lagom! Vi kommer inte sakna katthåren nu när vi är hemma i vårt hus igen. I lördags morse vaknade vi av att två att katterna roade sig emd att hoppa från ovansidan av en garderob ner på oss i sängen. Duns. Duns. Duns. Halvt sovande kändes det som att hela sängen flyttade på sig. Till slut gick vi upp och jag trodde att klockan var jättemycket, och fick därmed en chock när jag såg att hon bara var 8... De hade hållit på och hoppat så länge redan! Emma berättade att hon på helgmornarna brukar sova med armen över ansiktet. Vi förstår varför.

2 kommentarer:

  1. Rösta på min bild!

    https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1

    Det skulle göra mig jätte glad! Sprid det gärna vidare till dina vänner!

    SvaraRadera