lördag 19 maj 2012

Shibuya

19.21

Idag har vi spenderat eftermiddagen i den hippa stadsdelen Shibuya. Att gå runt där är som att gå runt i centrum i en storstad. Det är stort, men det är ju bara en stadsdel. Vi har ätit nudlar med fläsk, druckit ice cocoa och gått runt runt där. Fantastiskt fint väder.

Dagens skummste: Vi såg en gigantisk Samara (från The Ring) åka förbi på ett flak. Creeeepy!

Morgonens fyllo: Killen i sängen breodvid som kom hem klappkanon klockan 8 imorse och kröp över till min säng. Han var inte så borta att jag inte tror att han ens visste vad han hette.

Eftermiddagens fyllo: Den asiatiska gubben som två poliser försökte släpa med sig från en gränd. Han hade lite svårt att hålla sig på benen. Och med lite menar jag väldigt mycket.

1 kommentar:

  1. Där ska det finnas bra shopping har jag hört. Ja i Shibuya alltså. Men kan tänka mig att storlekar på kläder är mindre än minst...skulle säkert känna mig som en jätte där!

    SvaraRadera