lördag 24 september 2011

Go Live-certificate

Igår hade vi våra testsamtal, och blev godkända. Nästa vecka kan vi alltså börja jobba på riktigt. Sebastian kan börja ta samtal redan på måndag, medan det är osäkert om jag kan det. Det fattas utrustning, inloggningsuppgifter och egentligen har inte ens fått en egen dator ännu. Så vi får se vad jag får göra på måndag - och resten av veckan.

Det var läskigt med testsamtalen, så jag undrar hur det kommer kännas när jag ska ta riktiga samtal! Första samtalet fick jag panik för att jag inte visste hur man löste problemet, så jag satte coachen (han som ringde testsamtalen) på hold nästan det första jag gjorde. Inte bra... ropade på en annan coach, men sen var det jag själv som kom på lösningen ändå. På det andra samtalet ställde jag lite fler frågor innan jag satte på hold, så det var bättre. Allt som allt fick jag dock mycket bättre poäng på det första samtalet än på det andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar