lördag 31 december 2011

Flygbiljetter till och från Asien

Nu har vi bokat flygbiljetter till och från Asien. Svinbilligt, om vi får säga det själva: 4822 SEK per person. Här kan ni se resplanen, om ni är intresserade.


Vi skulle ha bokat igår egentligen, men det blev strul med överföringen av pengar. Sent igår kväll när jag var inne och kollade på expedia så såg jag till min fasa att priset höjts till närmare 10.000 per person, istället för strax under 6000 som vi sett i flera veckor nu. Det kändes lagom kul, tyckte vi. Speciellt som vi var så nära inpå att boka, tänk om vi kunnat boka i torsdags...

Men så bytte jag dag. Jag flyttade fram hemresan en liten dag och vips så sänktes priset med tusen kronor under det vi tänkt oss från början. Pjuh, sa vi då. Och ringde våra föräldrar imorse för att låna en slant, så att vi kunde boka direkt och slippa vänta till början av nästa vecka, till början av nästa ÅR. 

Nu är vi verkligen på väg. 

2 kommentarer:

  1. Skojigt :) Lät riktigt billigt ja! Ska ni resa runt lite i Asien när ni är där eller hur ser planen ut?

    SvaraRadera