måndag 16 januari 2012

Så var det med den saken

Sebastian har redan fått retirera från dieten. Han fick sjukt ont i halsen idag och man får inte äta något annat än det som står på menyn, så halstabletter hade förstört allt. Och han ska väl inte behöva sitta och lida av halsont för en dum diets skull. Dessutom hade han kommir på att han ju skulle äta yoghurt till lunch, men slutat med laktostabletterna flera dagar tidigare... Inte så genomtänkt av oss.

Men jag har sällskap av min kollega Emma i alla fall! Och Sebastian gick över till LCHF istället.

3 kommentarer:

  1. Svar: Hm tycker det känns lite som halvsvält med den där dieten, vore inget för mig i alla fall. Det gar inte pga mitt sockerberoende.

    SvaraRadera
  2. Vi testar iso-dieten just nu. Dag tre! Man får äta så sjuuukt mycket mat att jag är osäker på om vi verkligen kommer gå ner i vikt av den... Återstår att se.

    SvaraRadera