onsdag 31 augusti 2011

Steg 9 - Flytta ur nästa lägenhet


Igår var en lång dag. Vi gick upp vid 8-tiden för att försöka packa ner det sista innan flytten. Jag åkte för att hämta lastbilen vid halv 10 och sen körde vi igång! Det blev två lass ut till magasinet och ett litet till soptippen. Strax efter 18 på kvällen lämnade vi tillbaka lastbilen och blev upphämtade av Sebastians pappa för att åka hem till honom och hans sambo. Någonstans på vägen från min lägenhet hem till dem gick hjulen till min resväska sönder. Jag tänker inte bära 20 kg bagage i handen på fredag, så det blir till att köpa en ny väska idag...

Det ligger fortfarande en del skräp och lite småprylar kvar hemma hos mig, så vi ska gå dit nu efter lunch och fixa det. Sen lär vi tvätta fönstret också. Vi får låna Jerrys bil när han kommer hem från jobbet så att vi kan köra ut det sista till magasinet då. Sen är vi helt utflyttade och jag kan lämna in nyckeln imorgon bitti.

Sebastian på soptippen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar