måndag 25 juli 2011

We're getting closer

Sebastian har sin telefonintervju 5:e augusti, alltså dagen efter min. Det är ju förstås jättebra, så att vi kan få besked ungefär samtidigt.

Har lyckats byta bort min delade tur på söndag, så att vi kan flytta ur Sebastians lägenhet då. Att jobba 7.30-12.30 + 16-21 är inte ultimat den dagen man ska flytta... Men nu slipper jag det! Vi ska boka släpvagn idag, så får vi se vad det blir. Sebastian kommer ha fullt upp med att packa den här veckan, för det har inte blivit så mycket ännu i och med att han var sjuk nästan en vecka.

Själv har jag också börjat packa ordentligt. Slängde ihop 5 lådor idag så nu är det ganska tomt i bokhyllorna och dvd-pelarna... Tar en paus nu, för jag måste förbereda mig inför intervjun. Rekryteraren ringde idag och sa att hon glömt bort att hon inte är på kontoret nästa vecka, så jag kommer ha mitt "inför-intervjun-samtal" redan på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar