tisdag 21 juni 2011

Samtal från Dublin

Jag gjorde testet igen, hos den där rekryteringsfirman. Sen blev jag ganska snart uppringd av rekryteraren! Testet blev godkänt den här gången så vi kan gå vidare i processen. Nästa steg är att göra HPs egna test, som har liknande upplägg, men självklart andra frågor. På tisdag kl 17 kommer jag att få göra det. Och jag har bara ett försök på mig nu, så jag är lite nervös.

Om jag klarar testet kommer det att bli telefonintervju. Men det dröjer till slutet av juli, eftersom jag inte kan börja förrän i slutet av augusti. Oroar mig redan för denna eventuella intervju, för teknisk support känns inte riktigt som mitt område. Men jag tror att de har svårt att få tag på svensktalande personer som vill flytta till Irland, så jag har nog en chans i alla fall...

1 kommentar: